tirsdag 2. september 2008

Lyset som kom tilbake... og en historie om en takterasse

I ettermiddag har strømmen vært borte en lang stund. Det vil si ingen vifte da jeg kom hjem fra skolen i dag i tre-tiden, og heller ingen strøm til min kjære pc som ganske snart gikk dukken. Som igjen vil si hetetokter på null komma niks og ingen filmstund som jeg hadde gledet meg sånn til;)

Jeg bestemte meg for å gå opp på takterassen over vårt lille "hus". "Huset", altså rommet vårt pluss bad, har beliggenhet på en stor stor takterasse. Her er det ett par klessnorer og en stor samlingsplass hvor vi har møter og lignende. Så altså, oppe på taket på huset vårt er det en fin-fin terasse med god utsikt, blant annet mot sjøen. Her bestemte jeg meg altså for å lese litt i sola, men jeg manglet ganske fort vannforsyninger;)

Denne takterassen er også helt ypperlig for å se på stjernene når mørket faller på. Ligger på toppen av verden med masse stjerner på den svarte halvkulen, og med diverse bil- og tuktuktuting i det fjerne. Ganske romantisk også;)

Strømmen kom tilbake før mørket senket seg, og pcen fikk nytt liv igjen.
Bare for å nevne det, koselig med alle slags kommentarer altså!:)

Ingen kommentarer: