tirsdag 23. september 2008

Enda en oppdatering:) <3

I går, mandagen, var peace and conflict klassen på tur! Hadde frokost og forelesning på studiesenteret før vi kjørte av gårde med to minibusser. Først hadde vi ett lengre foredrag om dalit-kastens situasjon i India før vi besøkte to landsbyer. Masse inntrykk og kunnskap om kastesystemet og hvordan den laveste kasten lever. Tilbake i Pondi i halv ni-tiden om kvelden; passe slitne etter en innholdsrik dag:)

Ellers har vi begynt merke skolekjøret, og har en gruppeoppgave hengende over oss. Den skal riktignok ikke leveres før i slutten av oktober, men ting må gjøres og koordineres i gruppen. For ikke å glemme pensumet vi burde skoffe i gjennom...;)

I morgen kveld drar vi til Delhi, så her går det fort unna i svingene gitt;) Her skal vi rushe rundt i den viltre storbyen, og besøke det nærmest obligatoriske reisemålet Taj Mahal i Agra. Gleder meg! Verdt å nevne at vi skal prøve ikke stresse så mye da, er bare litt mye som skjer gitt. Anders flyr frem og tilbake her for å ordne med hotell og fly i Thailand, og det ene med det andre;) Godt å få ting gjort da.

Enda en ting verdt nevne er 2 års dagen som kjærester i dag:);) Planen er å spise middag ute ganske snart;)