tirsdag 16. september 2008

Hverdags-skravling


Hei igjen!

Nå har vi begynt på vår fjerde uke her i Pondi, og hverdagen har kommet hit til India også, merkelig nok;) I helgen har vi for det meste slappet av her hjemme, og vært på stranden i Auroville. Sola tar enormt, og jeg fikk ganske fort soleksem (som heldigvis har gått over). Det er stort sett varmt hele tiden, og ofte rundt 36 grader på dagtid (pluss en stor dose luftfuktighet). På studiesenteret er det en del svalere så der er det bra å studere vettu;) De siste kveldene har det vært fellesmiddag her på huset, quiz kveld (vi vant nesten;) og Sheila sin bursdag i går:)

I dag dro jeg hjem med bussen 11.15 for følte med litt uggen og kvalm. Prøvde sove litt på rommet, men uten vifte (grunnet strømbrudd) ble det heller en meget svett opplevelse;) Tok meg en kald dusj og vips var strømmen tilbake. Alt ordner seg vett. Planen er yoga senere i dag, men grunnet lumsk mage tror jeg det heller blir litt pensum. Det er jo i og for seg meget fornuftig det også.

Ganske blablabla innlegg men får skylde på slapphet;)

Er så utrolig glad i deg, Anders

- Camilla

1 kommentar:

Audun Myromslien sa...

Bedre med bla-bla-innlegg enn ingen innlegg..:) Glad i Anders eg åsså... ;o)